Marmaris’teki Galatasaraylılar galibiyet sevinci ile sokaklara döküldü
MUĞLA – Galatasaray’ın 3-1’lik Fenerbahçe galibiyetin ardından sarı kırmızılılar Marmaris sokaklarına döküldü. Sevinç naraları ve marşlar eşliğinde konvoylar oluşturup tüm ilçeyi dolaştı.
Trendyol Süper Lig’in 6. haftasında Galatasaray, Ülker Stadyumu’nda oynadığı Fenerbahçe’yi 3-1’lik skorla mağlup etti. Fenerbahçe’yi kendi sahasında yenen Galatasaray’ın Muğla’nın Marmaris ilçesindeki tarafları da galibiyet coşkusunu sokaklarda ellerinde takım bayrakları ile konvoy yapıp tüm şehri marşlar ve kornalar ile turlayarak yaşadı. Marmaris ilçe merkezindeki meydanda buluşup toplanan Galatasaray taraftarları ellerinde meşaleler ile de coşku dolu anlar yaşarken, küçük çaplı çıkan tartışmalara polisler müdahale ederek kavgaların büyümesini engelledi.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
21 Haziran 2026SPOR
21 Haziran 2026GÜNDEM
21 Haziran 2026SPOR
21 Haziran 2026SPOR
21 Haziran 2026GÜNDEM
21 Haziran 2026GÜNDEM
21 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1141 kez okundu
2
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
764 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
746 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
724 kez okundu
5
Trabzonspor 6 maç sonra gol yemedi .
690 kez okundu