Av yasağının kalkmasıyla “vira bismillah” diyen Kocaelili balıkçıların ağları, sardalyayla doldu.
Karamürsel ilçesinde düzenlenen törenin ardından Ereğli Limanı’ndan 38 metrelik gırgır teknesiyle ayrılan Ali Abanoz, İzmit Körfezi’ni geçerek Yalova açıklarında ağlarını denize bıraktı.
Teknenin 25 kişilik mürettebatı, balıkla dolan ağları yaklaşık 2 saatte topladı.
Balıkları tür ve büyüklüğüne göre ayırarak kasalara dolduran balıkçılar, 1000 kasa sardalyayı Yalova Dereağzı balık çıkarma noktasında kıyıya çıkarıp soğutuculu araçlarla Bursa ve Karamürsel Ereğli balık hallerine sevk etti.
Sezonun ilk avını gerçekleştirmenin mutluluğunu yaşayan balıkçılar, Marmara Denizi’nde ava devam etti.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
19 Haziran 2026SPOR
19 Haziran 2026GÜNDEM
19 Haziran 2026SPOR
19 Haziran 2026SPOR
19 Haziran 2026GÜNDEM
19 Haziran 2026GÜNDEM
19 Haziran 2026
2
Sanayi Tesisleri İçin Verimli ve Güvenilir Kompresör Hava Kurutucu Sistemleri
3293 kez okundu
4
OyunPress: Oyun Dünyasının En Güncel Kaynağı
2564 kez okundu
5
Sosyox, Sosyal Medyada Büyümenin Güvenilir Adresi Olarak Öne Çıkıyor
2028 kez okundu